Friday, 14 February 2014

Blog Skin kat SINI !

 
Uitt, awak awak awak .. yelah awaklah . Haha . *merapu sat* Sebenarnya niat aku ini hanya ingin berkongsi satu laman web yang memaparkan pelbagai-bagai jenis,warna dan kreativiti blog skin template . Bagi sesiapa yang nak guna blog skin macam aku nih bolehlah tekan SINI . Macam-macam ada . Pilihlah apa yang hampa nak . Then , hampa akan bertapa selama beberapa hari untuk sesi edit mengedit . Aku percaya mungkin ada diantara hampa akan menjadi burung hantu . HAHA! . *gila sikit* Aku nak bagi nasihat sikitlah . Bila time edit nih kena banyak bersabar . Bukan sehari edit dah siap okey . Kalau nak blog kita comel , cantik dan cun macam top blogger yang lain tuh makan masa okey . So, kena get ready dari segi masa dan kreativiti . Jangan sampai lupa makan dan mandi pulok . Alih-alih tak tidur terus . Lagi teruk! Jangan-jangan-jangan buat macam tu . Kalau hampa nak aku tolong edit boleh jugak . tapi yang mana aku retilah . Aku pun bukannya Pro and Expert sangat . Bolehlah setakat nak menimba ilmu nih . Kalau jadi Alhamdulillah . Kalau tak Inalillah . :) Hehe . *Jangan marah k* Kalau nak aku buat HEADER untuk blog hampa-hampa sekalian boleh jaa . No problem maa . Apa-apa inform aku kat comment pun boleh . tak pun facebook pun boleh . Kalau tak boleh inform aku kat email aje . InsyaAllah . Aku akan tolong semampu yang boleh . Kalau tak keberatan tu bolehlah bayar sikit , dapat jugak duit poket *duit upah* . Tak banyak mana pun . Ikut pada permintaan anda . Aku boleh buat HEADER TRANSPARENT , ASSALAMMUALAIKUM TRANSPARENT , dan BANYAK LAGI . Nak senang tanya jelah dulu . Kalau boleh tak ada masalah . Jangan segan-segan nak tanya atau nak menegur . Kita nih hidup berjiran . tak gitu? *HAHA*

Tengoklah my stuff . Dalam tuh aku ada post beberapa freebies yang aku buat . kalau nak amik aje . Yang tuh semua FREE OF CHARGE

my email : nuremaneeza@yahoo.com
my facebook : Asmaniza Ashri(Asmaniza Emaneeza)

No comments: