Saturday, 29 March 2014

BLOGLIST APRIL-MEI 2014

 
Hai semua . Hari ini aku dengan rasminya mengumumkan segmen aku yang pertama iaitu  BLOGLIST APRIL-MEI 2014 .

Segmen ini bermula dari 29/3/2014 dan tamat pada 5/52014

Syaratnya mudah sahaja :

-letakkan link blog saya di BLOGLIST blog anda
-FOLLOW blog saya 

Kemudian anda hanya perlu comment di entry saya ini dengan ayat 

"SAYA NAK JADI BLOGLIST APRIL-MEI 2014" 

*Jangan lupa tinggalkan link blog anda okay . senang nak cari balik :)

Saya akan update dari semasa ke semasa untuk letakkan link blog anda di BLOGLIST saya . Nak tahu di mana BLOGLIST saya ? Sila tekan STUFF di bahagian sidebar kiri . Sekian , 
selamat menikmati hari anda :D

1 comment:

Amer Amirah said...

SAYA NAK JADI BLOGLIST APRIL-MEI 2014
http://amirahamer.blogspot.com/