Monday, 24 October 2016

wasting time?

 
wasting time?



yeahh, aku selalu buang masa. Buang masa dengan aktiviti dan cara aku. I dont know why but what I do I really love it and enjoy it. Especially sekarang ni cuti mid sem kan, so memang aku buang masa dengan melukis, membaca novel, mendengar lagu, tonton drama, outing and so on. It such like hobby la. Sedangkan, ada je kerja yang belum siap like my project (studio) and wakaf assignment. haha. Macam malas je nak buat. Sebab yelah kan cuti. so, malas nak fikir pasal assignment ni. Now, aku progress buat note sebab aku tak print lecturer note dalam e-learning. haha. nampak kan kemalasan aku kat situ.. please, jangan tiru.

paling penting, makan dan tidur... haha. time cuti ni lagi bermaharajalela tidur aku. makan apatah lagi tapi you know me, makan tak pernah nak besar. aku pun teringin jugak nak berisi sikit supaya nampak ideal gitu but tak pernah menjadi. aku pun taktau nak buat macam mana dah. so, I decide makan aje semua asalkan sihat  dan tak ada masalah. Tak payah susah-susah hati nak fikir pasal kurus sangat gemuk sangat. tak penting. yang penting hang ada tujuan dan something yang hang nak capai in future.

For me, what I do is LEARNING. and what im learning can be an EXPERIENCE. so, I got two things in my activities that I classify as "WASTING TIME". hoho okay, stop this nonsense and start to do something. cheer up guys! see you next time.

No comments: