Friday, 29 August 2014

my NEW phone !

Haii . so long time my blog is quiet without any update . im so sorry . it is because i dont have any free time to update and sometime i have the problem of internet connection . sorry k . hehe . speaking bhaii ! buat teqokk aku nihh . well , haha . aku nak bagitau yang aku dah dapat telefon baru . yeayy !! happylah sikit . akhirnya dapat jugak apa yang hajatkan selama nih . tak sia-sia aku tunggu until kempunan aku dibuatnya . haha . tu pun beli guna duit plkn + duit sendiri + duit abah (RM200) . haa .. nampak dak berapa banyak sumber diaa . haha . apa-apa pun puas sebab dapat beli telefon yang takdak lagi orang terdekat aku beli jenama macam nihh dan ciri-ciri dia serasi dengan apa yang aku nakk . syokk wehh . Alhamdulillah . inilah rezeki yang Allah bagi untuk aku lepas telefon champ aku rosak . kesiann my little phone .. apa-apa pun aku kenang jasa dan baktimu padaku . cewahh . haha . so i stop here , good bye and take care !

*result seni visual aku A- .. hehe [ujian penggal 1 STPM]